uzlet Dmrsm uzlet ikranurkutay Kan testim de negatif 😔 gecikince çok heveslenmiştim bu sefer oturup ağlayasım var resmen. Adet söktürmesi için soğan suyuna başladım. Adet olur olmaz doktora gideceğim kendiliğinden olmuyor demek ki
uzlet Esram_lina ne sürdü o sıcak basmalar peki canımm şuan çok umut oldun bana ya yarını iple çekiyorum kan sonucum çıkacak
Dmrsm uzlet olsun kuzum hayırlısı buymuş demekki umudumuzu asla yitirmiyoruz bak çok şükür bir evladın var demekki hamile kalabiliyorsu. Bol dua ediyorum senin icin inşallah Allah hepimize güzel evlatlar nasip eder
Esram_lina uzlet canım sıcak basması 1 hafta kadar sürmüştü adetim1 gün gecikince idrarda çıkmadı ram net hatırlamıyorum bie erken gebelik testi olmasına rağmen 4 5 gğn gecikmede çoook silik çıktı da öğrendim tam 10 gğn sonra kan vermiştim
ikranurkutay uzlet ya üzülme bak benim defalarca düşük oldu ameliyat lar geçirdim vardır hayır sen tedavini ihmaletme sakın rabbim geciktiriyorsa vardır bildiği dedim senin için çok dua etcem gülüm ♥️🌷
uzlet Dmrsm canım benim Allah razı olsun senden Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲
uzlet Zeyno0163 canım bi ara almıştım biliyorum O ilacı soğan kürüne başladım söktürücü masaj da yapıcam olmazsam öyle ilaca başlarım artık
uzlet Esram_lina aynen benim de öyle oldu canım. Adetimin 4ç gecikme gününde kan verdim çıkmadı bundan sonra da umudum yok hormonlarım yükseldi yine sanırım