Umutlu_anne_
Umutlu_anne_ keşke evlatlarımıza derman olmak bizim elimizde olsa… beni en iyi anlayanlardansın.. doktorlar sen sağlıklısın dediği zaman utanır oldum biliyor musun , hafif tebessüm ettiğim de bile kendimden utanır oldum … kimseyle konuşmak görüşmek istemiyorum çünkü acımı kimse anlamıyor … tam bişeyler konuşcaklarında evladını kaybettin mi diyorum hayır derlerse o zaman sus sen beni anlamazsın diyorum … çok istedim gittikçe iyiye gitsin diye asla kıyamadık … en son durumunu görünce eşimle bu karara vardık çünkü hortumlarla onu yaşatmak aslında onu öldürmekti … ama şimdi melek .. cennette , acı çekmedi , delmediler her yerini , minicik kafasını sokmadılar ameliyatlara … allahım bize sabır versin kader arkadaşım … 🤲🏻