Umutlu_anne_ çok çabaladım , çooookkk… kafası su doldu 33 mm çıktı hayatımızın şokunu yaşadık kuzum .. 1 buçuk ay bekledim düşer diye 13 mm başladı 33 mm çıktı kafa büyüdü hemde çok farklı şekilde … beyin sudan gözükmüyordu … ben yapmam dedim ama doktorlar onun doğunca ne hale geleceğini anlatınca anne yüreğim onu öyle görmeye dayanmadı … evladım İçin gerekirse yanarım dedim … günlerdir ağlamaktan bi hal oldum … çok sevmişim bilmeden … doğduğunda doktorlar ne dediyse varmış ben bakamadım … eşim kafasının şekli çok garipti dedi … ağır bi bebekmiş demiş doktorlar … imtihanımı nasıl geçtim bilmem ama canım yana yana yaptım her şeyi … parmaklarıma kadar acıyı hissettim .. tek tesellim şuan o cennette … bir gün kavuşcam ciğerimin parçasına …