Umutlu_anne_ ah bu insanlar ne kadar acımasız , ne kadar basit kullanabiliyorlar … kendileri yaşasa demek ki hiç umurlarında bile olmayacak … hele ki tekrar olur çocuk demeleri !!! Biz bilmiyor muyuz bunu .. bizim derdimiz , acımız , kaybettiklerimiz ahhhh ahhhh yüreğim ah …bu acı geçmeyecek canım benim geçmez … onu karnımızda taşıyan biziz , bizim yaramız çok büyük … bilmez miyim kuzum canının nasıl yandığını bilmez miyim … ahhhhhh canımı , ciğerimi alt üst ettin kuzum … allahım sabır ver bize , sabır …