adatuna minikmucizeemaak 12.haftada erkek dediler gaza geldik yapmayın 16-17yi bekleyin . Kızmış 17.haftada öğrendik tam.
Busra2017 minikmucizeemaak benim erkek 💙 ama hala hiç bişey almadım detaylı ultrason dan sonra inşallah yavaş yavaş almayı düşünüyorum ilk çocuğum kız bu şimdi erkek olunca herşey sıfırdan başlıycak bakalım 🤭
minikmucizeemaak Busra2017 Sağlıkla gelsinler bir kız bir oğlan ne kadar güzel 🩵 Ben ufak tefek alırım Şuan da alıyoruz unisex her ikisinin de kullanabileceği büyük eşyaları sona doğru bırakırım diye düşünüyorum. Sağlıkla kavuşalım 🌸
Busra2017 minikmucizeemaak amin inşallah canım önemli olan sağlıklı olmaları kız erkek hiç fark etmez
Hayrnnisaors97 minikmucizeemaak sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil baya nazlandı nazlansın bakalım
minikmucizeemaak Hayrnnisaors97 Öyle tabi ki en önemlisi sağlıkla eli ayağı düzgün kavuşalım 🫶🏼 İnsan merak ediyor sadece
Hayrnnisaors97 Yenibirii gel bacım bizim bebeler bize göstermiyor kendini çikolata da vişne suyuda işe yaramadı 😂
Yenibirii Hayrnnisaors97 hadi yaa tühh bak simdi modum düstü. Yarin özelden randevu aldim sirf cinsiyet gösterir belki diye. Cikolata ye dedi bana arkadaslarim 4 tane felan öyle hareketleniyor dedi. Bakalim yarin gösterir insallah😂
Hmyraltnts minikmucizeemaak 14+5 de öğrendik erkek olduğunu çok net bi şekilde gösteriyordu hiç zorlamadı beyefendi😅 Genelde kızlarda emin olunmadığı için biraz geç öğreniliyor diye biliyorum
Patiquin minikmucizeemaak amin canım hepimizin kuzuları sağlıklı hayırlı birer evlat olsun inşallah 🥰
minikmucizeemaak eylulmihrasmom İnşAllah bizde öğreniriz 🌸 Bende 11+4 de gideceğim araba yolu var doktorla aramızda mecbur vardiyesine göre ayarlıyorum bir de eşimde görmek istiyor, eğer erken derse o zaman kontrol süresinde otobüslerle kendim giderim tekrar artık😊