minikmucizeemaak mommyily Bakalım bizde öğrenebilecek miyiz 🤰 Haftaya cumartesi gideceğim kontrole normalde tam 11 de gidecektim ama biraz daha vakit geçsin dedim 11+4 de gideceğim 😊
Yarendemir_q minikmucizeemaak canım ben de haftaya 11+3 ‘ken gideceğim eğer öğrenirsem sana da söylerim ama bu haftalar daha erken gibi 14 falan gösterir
Fatma_gull Benim kız bebek canım❤️ yarın tam 21 haftaya giriyoruz ben cinsiyetini öğrendiğim gün ikili testide yaptırmıştım Allah gönlüne göre versin canım sağlıcakla kavusalım bebeklerimize insallah🙏🏻🥰 @"minikmucizeemaak
znkara Glyyyyyy 😂😂 bilmiyorum ki öyle şak diye hissedemiyorum 🤣 gayenin sürecini biliyorum ilk hamile olduğunu söylediğinden beri öyle hissediyorum 🙈 sizinde allah gönlünüze göre versin bende 6 haftalık hamileyim kendim içinde birşey hissedemiyorum şuan 😅
minikmucizeemaak Yarendemir_q Burdada bu haftalarda gösteren varmış canım bebeğin keyfine bağlı biraz bence gösterirse söylüyorlar 😊🫶🏼
gakkoyengee 10+6da çok net gördük 13+4de de aynı şeyi söyledi doktorum yarın randevum var aynısını söylerse kesin olucak yarın 16+5 oluyo
Hayrnnisaors97 minikmucizeemaak Bugün gittim 17 haftalığız ama yine öğrenemedim sırtı dönükmüş 🤦🏻♀️ detaylı ultrasona kaldı öğrenme işi 🥹
minikmucizeemaak Hayrnnisaors97 Minik nazlı galiba biraz, sağlıklı olsun da merak içinde bekleriz nabalım🥹🫶🏼
Hayrnnisaors97 minikmucizeemaak sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil baya nazlandı nazlansın bakalım
minikmucizeemaak Busra2017 Bizde erkenden öğrenelim inşAllah sağlıkla 🥰 İnsan bir şey beğeniyor alamıyor
Patiquin minikmucizeemaak amin canım hepimizin kuzuları sağlıklı hayırlı birer evlat olsun inşallah 🥰
Busra2017 minikmucizeemaak benim erkek 💙 ama hala hiç bişey almadım detaylı ultrason dan sonra inşallah yavaş yavaş almayı düşünüyorum ilk çocuğum kız bu şimdi erkek olunca herşey sıfırdan başlıycak bakalım 🤭