minikmucizeemaak 12+2 de heyecanla vişne suyunu içtim çikolatayı yedim doktoruma sordum uğraştık göstermedi dedim o kadar da vişne suyu içmiştim doktorum dedi ki çocuk vişne suyunun tadını nerden bilsin 🤣🤣 pozisyona çok bağlı canım bide bekleyebilirsen diğer haftalarda git çok erken yanılma payı olabilir 16. Haftaya girdim daha öğrenemedim 🥲