Deletedmom_49 idrar yolu enfeksiyonum uzun bir süredir var hic düşmedi hap kullana kullana mantar cıktı
Krem, fitil kullandım onlar yaptı agrım var dedikce verdiler antibiyotik aylarca kullandım, toz şase de kullandım ama faydası olmadı saglık ocagında ebe kullanma artık ilac fayda da etmiyor sana zarar dedi ve artık kullanmıyorum sirkeli su yaptım 1 ay boyunca şükür o iyi geldi noili yagı diyorlar alıcam Bi kere kime sorduysam cok memnun 2 damlat camaşıra salla biraz sonra giy mentollü gibiymiş az yanma oluyormuş ilk başta ama vajinaya temizliyormuş
Riskli bir gebelik yaşamadım şuan 38 haftalıgım her insanın bünyesi de farklıdır önce Bi ilac tedavibisini dene tabi doktorun vermiş sonucta ama aylarca gecmedğini düşürsek aylarca da ilac kullanman taraftarı değilim