myangelson Deletedmom_49 neyi 23 haftalık gösterdi ama bir sürü ölçümü oluyor kilosu için mi dedin bu şekilde ? Bence doktor bilgilendirirdi böyle bir sıkıntı olsa çünkü ekstra riskli bir gebelik grubundasin öyle bir durum olsa bilgi verir ve ne yapman gerektiğini söylerdi tahminim sen içini ferah tut canım Allah’ın izniyle birşey olmaz 🤲🏻🌸
myangelson meltemmmxx sana fikrini belirtme demedim sağlık açısından eksik bilgi ile kesin konuşma dedim ikisi farklı şeyler
meltemmmxx myangelson Kac yasinda kadinsn kimblir hâla insanla tartisma derdindesin ben senle ugrasmak istemiyorum tmmi bak isine hade
myangelson @“meltemmmxx”#p27798297 la havle çünkü yanlış bilgilendiriyorsun eksik biliyorsun ve hala gelmiş usteliyorsun. HAMİLELİKTE ANTİBİYOTİK KULLANİLİR. KESİNLİKLE KULLANİLAMAZ DİYE BİR KURAL YOKTUR!
myangelson meltemmmxx ne oldu yorumu niye siliyorsun sen büyük yaziyorsun ya senin dilinden konuşayım belki anlarsın dedim 😊
cahilelafanlatamazsinyorulmaa meltemmmxx daha insanlarla konuşmayı bilmezsin gelir felaket tellalı gibi senaryolar yazarsın
Aslibali Deletedmom_49 benim de bir hafta öyle çıkmıştı canım doktor bana protein ağırlıklı beslen demişti. Aslında antibiyotik içtiğim haftaya çok az kilo alması denk geldi diye düşünüyorum. Çünkü sonradan 2 kutu daha bitirdim hiç sıkıntı olmadı kilosunda. Asla icemezsin diyen arkadaşı ciddiye alma çünkü bayağı yanlış bir bilgi.
Deletedmom_49 Aslibali canım öyle güzel besleniyorum ki valla ben çok şaşırdım yani dedim herhalde antibiyotiklerden o zaman büyük ihtimalle benim stresim var ya 2 haftadır yaşadığım sorunlardan dolayı herhalde oda etkilemiştir değil mi? 😑
Serendipty Deletedmom_49 sen aldirma canim cahil cahil konusanlar var tabi ki enfeksiyon durumunda kullanabilirsim senin ve bebeginin sagligi icin doktorlar bunu olcup bicip yaziyorlar
Aslibali Deletedmom_49 evet dediğim gibi denk gelmiştir sen bir dahaki kontrole kadar kendini takip et yediklerine bak. Doktor bişey dememiş zaten hiç sıkıntı değil.
Zeyneb_mihrap76 Deletedmom_49 bilmiyorum onu ama benim bebeğimin gelişiminde bi sıkıntı yok hatta doktor boy olarak önde gidiyor dedi bende çok korkarak kullanmıştım ama şükür bi sorun yaşamadım
Deletedmom_49 Aslibali inşallah canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 saha denk gelmesin ya zaten riskli gebelik bide onu kafama takmak ne bileyim 🤦🏻♀️
Gdmr Deletedmom_49 gelişimi antibiyotikten değildir o canım sonuçta kolay şeyler yaşamıyoruz hep bir korku endişe stres halindeyiz onunla alakalı olmuştur yüreğini ferah tut endişeye mahal yok ne kadar demesi kolay olsada mecburuz iyi hisset pozitif düşün güzelim toparlar yavrucuğun ♥️💐💐