Deletedmom_49 yorumlara gülüyorum resmen şaka gibi. Arkadaşım doktor musunuz siz. Saçmalığa bak kullanma sakınmış. Oldu enfeksiyon vücuduna yayılsın da o zaman asıl belayı gör. Ya millet sigara uyuştırucu içip çocuk doğuruyor sacma sapan konuşmayın. Kim kullanmak ister. Sen kullan kuzum Allah’ın izniyle hicbirşey olmaz kimse keyfinden kullanmıyor. İlk çocuğumda da kullandım ikincide de kullandım 2 kutu. Enfeksiyonun yayılıp evladıma zarar vermesini mi bekleseydim