Ysn ay cnm şu tansiyon beni öldürcek ya evde sürekli düşük yani 11 7 benm doktordada düşük çıkıyo geçen çalışabilir raporu için devlet hastanesine gittim heyecan yaptım heralde uzun zaman sonra 14 7 çıktı kendi doktpruma söyledim çok yüksek değil ayına göre korkma dedi