YagizAsyaMom Ysn kendin gidemez misin uzak mı evin acile çünkü sen saat 11 e kadar deli olursun evin içinde
Ysn YagizAsyaMom benim plasentadan sıkıntım var taksiye binemiyorum arabayi çok dikkatli kullanmamız gerekiyor delircem gerçekten :(
Gizemtsn Ysn tatlım sakin ol biliyorsun bazen uyuyor bebekler belki öyle biseydir yada sen kötü bir tecrübe yaşadığın için psikolojiktir. Allahım korusun meleklerimizi olumlu düşün sen unutma biz üzülünce onlar da üzülüyor ayrıca ultrasonda bile hareket ediyorlar ama biz o an hic hissetmiyoruz yavas hareket ediyorsa hissetmiyorsundur
Merve1905 Ysn bi sakinlesmeye calış tansiyonun stresten yukseldi.sakince soyle esine gidip doktora gorunmeden icim rahat etmiycek gidelim de.bende dusuk yasamistim cok pirpirikli insan degilim ama 2 koca gun 2-3 defa hareket ettiydi ayni zamanda kasık agrısı da vardı gittim doktor hersey yolunda pozisyona bagli olarak cok hareket etmemistir suyu kalp atisi normal der demez kasık ağrım gectı sanki😊sen oncelikle sakin olmaya calis esini ikna et beklemeyelim diye
YagizAsyaMom Ysn yoo sakinleş biraz eşini ikna et o zaman. Çünkü böyle yaparsan tansiyonun artacak ve bebeğine etki edecek bir de böyle düşün onun sana ihtiyacı var annesi bak gör bebeğin uyuyor çıkacak hemde fosur fosur
YagizAsyaMom Ysn bak şimdi ben acile gideceğim zaman eşim geç çıkıyor diye vakit geçmesi için TV yi açıyorum. Kafam anca öyle dağılıyor şimdi benimle beraber sende atv yi açıyorsun ve kim. Milyoner olmak ister i izliyoruz tamam mı sen eşin gelene kadar bende benim. Oğlan haraket edene kadar benimkide çok sessiz bugün tık yok ancak kafalarımız böyle dağılır yoksa tansiyonlarımız çok çıkar
Merve1905 Hastane uzak degilse kendin gidebilirsen git.esini beklemek zorundaysan duş al biseylerle oyalan vakit gecsin diye
asminko345 Ysn Canım haber ver kesin bende bekliyorum valla 👍 bi sıkıntı yoktur inşallah 🙏 Telaşlama sakin ol 💞
Derya341986 Ysn ay cnm şu tansiyon beni öldürcek ya evde sürekli düşük yani 11 7 benm doktordada düşük çıkıyo geçen çalışabilir raporu için devlet hastanesine gittim heyecan yaptım heralde uzun zaman sonra 14 7 çıktı kendi doktpruma söyledim çok yüksek değil ayına göre korkma dedi
HakanDuyguGl Derya341986 senjnle herseyımız aynı sanırum gunlerımızde çok yakın sen kaçsın ben bu gece tam 32 olucam