YagizAsyaMom benmde kasılmalarım çok ogün çalışabilir raporu için nst ye girdim benm doktor baktı hafif ağrılar çıkmış telefonda falan konuştunuzmı dedi 🤦🏻♀️ Ddmki benm doktor müneccim heralde evet knştm gerçekten ondan olmş ddi bilmiyorum belim ağrıyo arada 1 ay önce de çok akıntım var diye nst bağlamıştı ozaman da normaldi ama bakalm inş zamanında gelirler 🙏🏻🙏🏻 Az kaldı resmen ve çok sert vuruyor bu ara eskiye göre de maşallah çok hareketli