Ysn sen strese girdiğin için öyle oluyor bak geçen gün benim de öyle oldu bütün gün haraket etmeyince eyvaaah dedim bişey oldu kesin yanaklarım kızarmaya kafam ağrımaya başladı eşimde kızdı bana böyle yapa yapa canına bişey olacak diye hemen Bi banyo yaptım yatağa uzandım gece lambasını da açtım biraz bekledim 2n3 haraket etti ancak ertesi gün yine 10 taneyi geçmeyecek kadar etti Allahtan. bugün yine haraket yok sadece kasılması var o kadar ben alışkınım benimkinin haraketsiz olmasına ama seni de anlıyorum korkuyorsun bazen bende korkuyorum sonra boşuna evham mış diye üzüldüğümle kalıyorum.
Senin için rahat etmeyecek bence sen üzerini Bi giyin eşinle sakin sakin acile gidin uyuyor çıkacak ama sen içini sakinleştir en azından yaşamayan bilmez o yüzden seni şu an çok iyi anlıyorum