bsebse Esilaminel masallah kucuk prense ❤ aynen aynen zaman gecmesi hem cok guzel hem se korkutucu.. hayirlisiyla ve en iyi sekilde atlatip sag saglim kucagimiza alalimda..❤❤
Tostosunannesi Yarenelibol Aynen öyle bizde 30+1iz 25 ocak dogum dendi ama ben aralik sonu ocak başı diyorum. Hafta ici kontrolde daha cok belli olur da hislerim oyle bakalim 😀😍
Tugbamete TanjununAnnesi 32+4 haftalığım 4 gün önce kontrolümüz vardı 1841 gr kilomuz ama boyumuzu bilmiyorum sormayı unuttum telaştan 🙈🙈 nasipse ocağın ilk haftasına denk geliyor doğumum şuan tek sıkıntım eşim bedelli için para yatırmıştı askerlik zamanı doğumuma denk gelirse ne yapacağım 😔
TanjununAnnesi Tugbamete inşallah denk gelmez canım hayırlısını isteyelim yinede 🙌 doğumumuz aynı zamana denk geliyo nerdesin şehir 😊
Tomrisinizi TanjununAnnesi en son 30 da gitmistim doktor 34 de cagirdi 🤨 keske bende 2 haftada bir gitsem🙄
TanjununAnnesi Tomrisinizi normaldir canım rapor almıycaksan cagırmamıstır 34 ten sonra 2 haftada 1 cagırmaya başlar ☺️☺️
AygyulSina TanjununAnnesi 29 haftada 38cm 1700gr di suan 32 haftaligim henuz bilmiyorum 33 haftada randrvum var
deletedmom947 imera_fera123 bende 29+2, geçen hafta kontrolüm vardı 1300grdı👶🏻💙 Sizinkide çok hareketli mi benimki hiç uyumuyor galiba sabah akşam tekmeliyor😂
AygyulSina TanjununAnnesi 2 kilo oldu mu acaba diye merak ediyorum haftasina gore kilolu geldi gerci doktor iyi kilosu kilolu degil dedi. Onemli olan saglikli olmasi valla kilosu çokmus azmis onemli degil
TanjununAnnesi Mv00 canım öyle net bişey yok zaten doktorda söylüyor sağlıklıysa bi sıkıntın yoksa kilosu iyi diye kişiden kişiye değişiyor yanlış bilgi vermek istemem senin ki ne kadarLık ☺️
HakanDuyguGl En son 30+5 de gittim kılolu 1600 43 cm Dı sımdı 32 oldum yarın kontrolüm var tek sıkıntım asagıda baskı hıssedıyorum o kadar