TanjununAnnesi Necla06 ben öyle yapıyorum cips ve kola kahve normaldede duramam zaten 😂 baktıgın zaman herşey zararlı diyolar zaten 🤗 aşermekten iyidir
iremby TanjununAnnesi 29+4 haftaligiz 28+3 te 1200 gram 32 cmdi. Agrilar sizilar haric iyiyiz cok sukur😊
TanjununAnnesi Meli o kadar kendini zorlama boş vakit bulursan uzan evde bi iş yapmamaya çalış bare evde dinlen ❤️
Meli TanjununAnnesi evde iş yapamıyorum ki zaten eve gelince anca uzanıyorım bel ağrısından ☹️☹️ Özledim 2.trimestırı ☹️
Meli TanjununAnnesi çalışabilir alcam ama otuz gün fazla mesaim var onu kullancam bi maaş daha alym diye
bsebse Esilaminel ayni sekilde ❤❤ hem zaman gecmiyor hem de geciyor bir garip valla :) bizimki prenses :) sizinki ?
Esilaminel bsebse maşallah Allah bagışlasın⚘Bizim ki erkek💙 Zaman kavramini unutmaya calisiyorum bazen dogum açısından inanilmaz sogukkanli hissederken bazen cok korktugum anlar oluyor😊 Her anın tadını çıkarmaya çalışıyorum...
bsebse Esilaminel masallah kucuk prense ❤ aynen aynen zaman gecmesi hem cok guzel hem se korkutucu.. hayirlisiyla ve en iyi sekilde atlatip sag saglim kucagimiza alalimda..❤❤
Suzitosuzi 32+6 olduk Perşembe günü 2100gr idi kızım 🤗🥰bakalım karnım ağır geliyor hareketlerim çok kısıtlandı aşağıda baskı var Ocak a kadar dayanacak mı çok merak ediyorum
TanjununAnnesi Suzitosuzi dayanır ya ama genelde 3-5 gün erken geliyolar doğum normalde olsa ☺️ Sanırım yılbasını görür bizimkiler 😂
Yarenelibol 30+4 günlüğüz beş gün önce 1650 gram 40 cmdi 💙🧿24 ocak tahmini doğum zamanı ama bn aralıkta ocak bası bekliyorum biraz acelesi var çünkü😂
Tostosunannesi Yarenelibol Aynen öyle bizde 30+1iz 25 ocak dogum dendi ama ben aralik sonu ocak başı diyorum. Hafta ici kontrolde daha cok belli olur da hislerim oyle bakalim 😀😍