ilknrkz21 süt hariç süt ürünlerini çok severek tüketirdim zaten hamileyken de öyle yaptım bende 13 kilo aldım ama doktorum her yediğin bebeğe geçiyor dedi kimse o kadar kilo aldığıma inanamıyor 😅 kilomu göstermiyorum seviniyorum bebis kilolu normal Doğum sıkıntıya girecek ona mi üzüleyim bilemedim 🤦🏻♀️