dolunayes canım ben sana kısaca özet geçeyim yanlış anlaşılma olmuş şimdi 30 Nisanda adet oldum (benim 10 gün sürüyor 5 gün yoğunsa 5 günü) lekelenme şeklinde bittikten sonra testleri yapmaya başladım 14 15 Mayısta günde iki defa yaptım sıvı olayına dikkat ediyorum 11- 14 mayısı değerlendirdim ne olur ne olmaz diye regl ile birlikte sayarsam 17. Gün bugün buda testlerim 