Papatya07- aynen cnm gün aşırı olsa bile tutmak olduktan sonra herşekilde tutar bence . Benim 6 yaşında oğlum war ona plansız hamile kaldım hemde o ay sadece bi kere olmuştu ev taşıyorduk nasip kısmetmiş . Şimdi ikinci düşünüyoruz 3 aydan beri deniyoruz olmuyor . Geçen ay Ovulasyon testine başladım yumurtlama görmedim bide yurt dışındayım ha deyince doktora gidemiyorum sonra dedim yaza Türkiye’ye gelcem ozaman doktora giderim test yapmaya devam ettim şimdi adetime 5-6 gün kala yumurtlama görüyorum . Herşeyde vardır bi hayır olacaksa olur . Allahım hakkımızda hayırlısını versin inşallah 🤲🤲