Papatya07- bende düşük yaptım bitanem Allahtan ümit kesilmez üzülme sıkma canını düşüklerin sebebi belli mi peki doktorun bişiy söyledi mi eğer söylemediyse bu sefer Allah izin verirse hamile kalırsan gebe olduğunu öğrendiğin gibi doktora git ve bütün tahlillerini yaptır progestron hormonuna falan baktır düşük olduğunda ilaç alıyorsun 🤲🙏