Bunu bu gün duydum arkadaşımın 39. Haftasında doğum için sancıları geldiğinde 4 cm den fazla açılması olmamış gelip gidip alttan muayene etmişler falan kurcaladılar diyo kendisi ve sonra bebeğin suyunu şiş gibi bişeyle patlatmışlar ama yine doğum gerçekleşmemiş sezeryana almışlar böyle bişeyi daha önce burda hiç okumadım suyu patlatmalarını da bebeği kanala yönlendirmek için yapmışlar çok garip geldi böyle bişey yaşayan varmı ?