_nigarr24_ fztanne_ kızımda aynaya bakamıyorsum çok çirkindim yüzüm ödemliydi kendimi beğenmiyordum. Şimdi oğlumda bi güzelleştim😂Saçım bir anda popoma kadar uzadı,yüzüm ince tatliş oldum ya🤤🤭🫣
_nigarr24_ fztanne_ ama çirkin olmaya değerdi,kızım prenses gibi oldu🤭kızlar annenin güzelliğini aldığı için anneler çirkinleşirmiş.
minnakkraker fztanne_ bana cildin güzelleşti diyen arkadaşlar oldu kız bebeğim ama 😂 bana daha pembemsi geliyor suratım ya 😂
Betulnnmz fztanne_ ay evet aynaya bakasım gelmiyor bıyık bölgem de kararma oldu birde sanki bıyıklı gibi geziyorum 🤦♀️ serumlarım vardı hamilelikten önce kullandığım doktor randevum da sorup tekrar kullanmaya başlayacağım uygun görürse 🤷♀️☺
Petito35 fztanne_ kızımda kilomda sivilcemde yoktu. Oğluma hamileyim ilk günden beri hep sivilceli yaralıyım 😓
Mrtbrv ElaytA ya bnda çirkin olmussun kılo alamıyorsn gobegın yok ılk beta hcg de dusuk olunca kız bebek DIYOLAR. Ben 5.ayıma gırdım hala cinsiyeti bılmıyrm galıba haklılar
ElaytA İnsanlar ne kadar acımasız ya. Zaten hassasiz bi de bu lafları duyunca insanin zoruna gidiyo valla. Bizimki 12. Haftada göstermişti 😁 insaallah en kısa zamanda öğrenirsiniz siz de sağlıkla zamanında kavuşursunuz bebisinize🌸