Irmakelizim06 Kızlar gitme şansınız varsa migroslarda bebek battaniyeleri 30 tl yumuşacık polar boyutu tam küçük değil biraz çocuk boyunda kullanışlı :)
Mutluluk71 burcuyay06 ben can hastanesine osman şahine gidiyordum ama artik 35 haftalik oldum devlete gidiceğim zeynep bayrak var
bsebse Gozdeli bende biraz ilerisi onun :)) aa cok sevindim valla hic beklemiyodum buralardan malum daha tam dolmadi buralar :))) kac haftaliksin canimm ❤❤
burcuyay06 Setenay ben düzenli Osman beye gidiyorum 😊 İlerisi için normal Doğum olarak konuştuk ama bakalım
Deletedmom00012 Setenay alt komşumun tavsiyesiyle gitmiştim çiğdeme. Dört cocugunuda bilmiş :) ikiz çocuğu varmış biri zayıf hafif kanamayla düşer demiş dediği gibi olmuş.
bsebse Gozdeli benim iste bi nebze daha ilerisi :) atayildiz goldeluxe benimde. Biz bugun 32+0 olduk. Masallah size de cok yeni cok minnak ❤❤ Rabbim saglikla kavustursunn🙏🙏 doktor belli mi