bsebse
bsebse ben ilk başta kudret hanıma gittim açıkcası pek ısınamadım🙂 kesinlikle hüseyin beyle bir kere de olsa görüşmeni isterim çok tatlı ve güler yüzlü 😇 ultrasyonda bakarken sanki kendi bebeğine bakar gibi mutlu oluyor memnun kalacağının garantisini veriririm sana😘