Mine9166 oksapar yapılırken havası alınmaz. Onun içerisinde hava olmasının sebebi zaten içerisindeki ilaç çok az ilacı yaptıktan sonra içerde ilaç kalmaması için. Ve kullanım talimatında da öyle birşey yok. Günde 3-4 hastaya iki defa yapıyorum herkesin cildi farklı hassaslıkta. Önemsenecek birşey değil yer değiştirerek yapmayı dene