Kesinlikle tenden tene değişiyor. Ben gebeliğimi ilk öğrendiğimden beri kullanıyorum koldan ve göbekten ikisinde de morluk sıkıntısı yaşadım. İlk defa da kullanmıyorum. Daha önce kanser tedavisi görürken de pıhtılaşma sorunum vardı aylarca kullandım. İlacın acemisi değilim ama hala morartıyorum. Bu arada biri havası alınmaz yazmış ama doktorum havasını alıp yapacaksın dedi. İlk kullandığım zamanlar hastanede yatıştaydım ve hemşireler de havasını alarak vurdu. Herkes farklı şey söylüyor anlam veremiyorum bu konulara. Sen yine takipli doktoruna sor canım seni yakından o bilir. Benim karnım mosmor hatta bazen ilaç ödem yapmış sert bir şekilde gidiyorum doktorum hep normal diyor