Havvaca eşim, eşimin ailesi falan gelsinde akrabaları çok istemiyorum 😣 çok kalabalık akrabalarım😪bir de gelen gitmez. Elleyen elleyene olur. Yüz göz olup birilerinin kalbini kırmak istemiyorum. Normalde de gergin biriyim. Dilimin kemiği yoktur. Üzülürüm sonra bu duruma da. Eşim bir de birinci ikinci derecedenler falan gelse keşke sadece 😵💫 eşim ve ben bir alışayım sonrasına sonra bakayım 😂