Esayser hangi hastane acaba? Bir de tek ve iki. Kişilik odalarda oda seçimi nasıl oluyor? 1 er saatse çok iyi 😂 kalabalık istemiyorum 🥲 sahuru eşya getirme de bahsettiğiniz kişi eşiniz ☺️ eşim bulur yolunu gider gelir 😂😂😂😂 ben akrabaları çok fazla istemiyorum. Çünkü bizde gelen gitmek bilmez ve aşırı kalabalık akrabalarım. Hani yenidoğum yaptı falan filan diye düşünmezler😵💫 her kafadan bir ses çıkacak. Kimsenin kalbini kırmakta istemiyorum. Dilimin kemiği yoktur çünkü 🤷😄