Rwerdst ilk doğumum devlette oldu çok memnun kaldım açıkçası. Herkes çok iyi davrandı
Normal olacaktı ama bebiş gelmek istemedi 41. Haftamda sezaryene alındım.
Normal doğum 1 gece , sezaryen 2 gece kalınıyor. Ama gazınız çıktıysa ve bebeğinde solunumla ilgili sorunu yoksa o zaman da 1 gece kalabiliyorsunuz doktorunuzun izni ile.