mercan88 Sennuraslmelek valla 11.400 demişler baglatmayla nenim 12.500 dediler yarısını verdik yarisi çıkışta ekstra bisey cikartirlar mi bilmiyorum
Sennuraslmelek ebrutrn 35 de cagırdı sonra 36 da dedi artık nst göremi karar vericek bilmiorm son hafta 2-3 günde birm çağırdı sizi
mercan88 Sennuraslmelek jede hanimin eli çok hafifmis valla hiç zorlanmadım tabi ki acı ve zorlanmadı oluyo ama hafif atlattım çok iyiydi nese hanim
Sennuraslmelek ebrutrn hım ozaman son zaman haftalık benım ılk kızımda istanbuldaydım son hafta 2 gün arayla scagordı o normal oldu bunu isteğe bağlı sezeryan olucam 38 alıcam dedi
Sennuraslmelek mercan88 canım bişi daha sorucam sondayı uyuştuktan sonramı takıyo benımde kafamda hep o sonda war herkes çıkarırken cok acıyo canım cıktı yazıyolar
mercan88 Sennuraslmelek evet oda baya tavsiye ediliyor benim dördüncü ve riskli olunca biraz yas olarak heralde daha tecrübeli geldi nese hanım
btlkaya Bende tam 37. Haftadayım şuan Aslıhan hanıma gidiyorum. Sezaryende 38. Haftadan sonra doğuma alıyorum dedi. Çarşamba günü gidicem bakalım hangi güne doğum tarihi verecek bekliyorum 🙂
mercan88 Sennuraslmelek çıkarırken biraz aciyo sezeryan acısı kadar değil ben uyuşturucu yaptırmadım genel anestezi yaptırdım öncekinde bayildiktan sonra twkmislardi bunda ayıkken taktılar e haliyle biraz aciyo
Sennuraslmelek mercan88 neden genel oldunuz genelde uyanınca ağrı oluyomus spinalde belden iğne vurunca takılıyor yazmışlardı doktora sölücem uyustuktan sonra taksınlar inş kabul eder
mercan88 Sennuraslmelek uyustuktan sonra yapar ztn b3n genel istediğim için bayildiktan sonra sondayla vakit kaybedemem çocuğa narkoz gitmemesi lazım dedi o yüzden canlı takıldım ben geneli de kendim istedim o spiral ısrar etti