gamzett Sennuraslmelek aslıhan hanımdan memnun musunuz? Herkesten onu duyuyorum ama ben doktor seçimi değil de hastaneye seçimi yaptım adatıp deniz hanımdan randevu aldım. Aslıhan hanımı öven çok var ama medarı sevmiyorum😄 sizce ne yapmalıyım😊
Sennuraslmelek gamzett doktor gerçekten çok iyi çok tatlı ben devlete gıdıyodum doğum ıcın doktor araştırtırım adapazarında en çok aslıhan hanımı methettıler gerçekten gıttım çok memnunum numarasınıda verdi bısı olduğunda yazıyorum hemen cvp verıyor
acemii_annee gamzett aslıhan hanım harika bir doktor. hem doktor hem abla gibi. ilgileniyor moral veriyor
mercan88 Sennuraslmelek uyustuktan sonra yapar ztn b3n genel istediğim için bayildiktan sonra sondayla vakit kaybedemem çocuğa narkoz gitmemesi lazım dedi o yüzden canlı takıldım ben geneli de kendim istedim o spiral ısrar etti
Sevda00 Ben de Aslıhan hanima gidiyorum memnunum.normal dogum 10 bin dediler.normal yapan var mi Aslıhan hanim da
gamzett Sennuraslmelek neyse ben deniz hanıma randevu aldım gideyim bakalım bi, olmazsa sonrakilerde değiştiririm teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için😊
Sennuraslmelek Sevda00 ben bu hafta çarşamba gittim zam geldi muayene 665 oldu dedi artık ne saman zam geldi bılmıyorum kaç haftalıksınız
Sennuraslmelek Çatı kemiğim çok ağrıyor basamıyorum neden olur 34 haftalığım doktorada sormayı unutmusum
Sennuraslmelek ebrutrn benden batın korsesi falan istedi sizden istedimi anestezi için kanlarımı aldılar geçen hafta bu hafta gorusucem 8:45 de doğum yazdı 20 hazıranda kaç saat sürüyor amelyat sonda takılıyormu onları merak edıyprum bende