Gunes17 Sedaayaz durumun varsa primadan şasma bende hep büyük konuştum promaya para vermem evime sokmam diye ama sleppy artık bezdirdi beni oğlumun kıyafetleri nemli kirli oluyordu sürekli primaya döndüm iyiki de prima yani
Snsineem Yalnız değilsin canım 37+2 olduk çok sıcaklıyorım gece yorgansız yatıyorum gün içinde daralıyorum sıcaklıyorum halbuki havalar soğuk serin
Sedaayaz Snsineem darlanmalar ruh sıkılmaları ooooofff anlatırken fenalık basıyor bir yandanda gerçekten Allah yardımcımız olsun
Gunes17 Sedaayaz yani bilmem canım bide leke çıkarıcılara para yedirmektense sağlam bez alırsın leke cikariciya para vermezsin
Sedaayaz Gunes17 doğru diyorsun ya en iyisi sağlam bir bez alıp leke çıkarıcılarla falan uğraşmamak yaa