Sedaayaz yok hiç kormana gerek bile yok ağrım falan olmadı lavaboya sıkışmış gibi yataktan kalktım kalkar kalmaz aşağı biseyler aktı hemen eşimi uyandırdım yoksa doğum ile ilgili hiç bir belirti yoktu suyum geldi sandık hastaneye gittik ebe idrar torbamin bosaldigini söylediği bebeğin suyu gayet iyi dedi açılman 1 cm olmuş dedi doğum artık başlamış ama ne zaman olur Allah bilir dedi biz gidimizde gece 3 tu yarın sabahta olabilir akşamda olabilir dedi ben öğlen 2de oğlumu kucağıma aldım hemde kendi sancimi çekerek suniyi hemen getirdiler ben almak istemediğimi söyledim
artık acilmam 7cm oldu ebe artık biraz hizlandiraljm dedi son 10 dakika suni aldım kendi şansını çekmek daha guzel oluyor ilk oğluma hamileyken doğum hikayelerini okurdum burda hep kendi sancilarinla doguruyorlardi bende hep onları okurdum