Kızlar bende 20+3üm benimde geceleri ayak altlarım ve ellerimin içi yanıyo ama beraberinde çarpıntıda oluyo yani biraz nabzım yükseliyo acaba sizinde oyle oluyomu kansızlık var bide bende ondanmı diyede düşündüm gün içindede çarpıntı oluyo benim gibi olanlar varmı acaba