Buglem- Sedaayaz kesinlikle öyle hele o ayak yanmalari çorapsız asla gezemeyen ben çorabı unutacağım galiba doğuma kadar 🤒🤒
menesse Sedaayaz offf çok iyi bilirim bende de oldu ara ara hala oluyor Her yerimden ter çıkıyordu. Menepozlu gibi dolanıyordum
Sedaayaz menesse şimdide ben öyle dolanıyorum valla çok zormuş ani ateş basmaları bazen ani üşüme tuhaf haller 😕
Gunes17 Sedaayaz yok hiç olmuyordu veya hava çok sıcak olduğunda oluyodu ama şu 2 gündür dışarısı çok rüzgarlı serin olmasına rağmen ben ateş basiyordum çok tuhaf oluyo
Sedaayaz Gunes17 o zaman griptendir havalara da belli olmuyor bir sıcak bir soğuk ya da ev sıcak olunca dışarı çıkıyorsun rüzgari yiyince olanlar oluyor
Cey_Cey_ Sedaayaz bende ilk günler çok üşüyordum tir tir titriyordum bukadarda üşümezdim normalde sonra bianda yanmaya başladım son bir aydır fln😅