Sedaayaz iyi dediklerimi ekran görüntüsü al şimdi ilk önce bebek ile başlıyor eline Bi poşet al 10 lu hastane çıkışının zibini alt üst takımını eldivenini şapkasını muslin örtüsünü ve 1 tane bez koy o poşeti katla çantaya koy sonra ayriyeten çantaya bebek için 3 takım alt üst takım 3 er tane zibin çorap şapka eldiven koy 10 tane bez koy yedek muslin ortuden koy bunlar bebek için yeter simdiii gelelim sana en en en önemli depend koy 1 paket 2 veya 3 takım pijama takımı koy sutyen atlet külot çorap koy kağıt havlu islak mendil koy hastane çıkışında pijama ile çıkmayacaksan güzel de Bi kıyafet koy hastanede giymek için terlik koy mutlaka banyo havlusu koy doğum ağrısı çekerken ebeler seni duş alman için banyoya yonlendiriyo şarj aletini sakın unutma ben sarjsiz gittim ilk doğuma annemin telefonuyla idare ettim esin kalacaksa yanında ona da kıyafet koy 😉