yasmin51 R_Cankesen12 canım benim de 5. Hafta kan verdim 26610 çıktı doktora haftaya gidecem bana da Yüksek geldi benim ki
Caglali Falancahanim Benim ki nasil bana da bakar mısınız, bebek görünüyor mu? Ulturoson kağıdındaki 5+2 haftalikti Şuan 6+0
Falancahanim Caglali Merhaba🌸 elhamdülillah bizim ki gözüktü şuan 25 haftayız:) 5 hafta çok erken illaki oluşum vardır içiniz ferah olsun kalp atışlarını da duyarsınız inşallah 🫧haberlerinizi bekliyorum
Falancahanim Caglali Olmaz Allah’ın izniyle olumlu düşünün:) benimde başımda geçti boş gebelik kese büyüyor bebek oluşmuyordu
Falancahanim e_blue_sky_a Benim de belli belirsiz bi dalga gibiydi kese içinde sonraki haftalarda netleşti zaten
Cigdemcan Benimde 5+1 28 inde gidecem ilk kontrole inşallah keseyi görürüm kendini goremiyormusuz erken oluyormuş çok stres yapiorum içten içe hayırlısıyla sağlıkla gelsin hepimizinki
Falancahanim ilkgozagrim__ Ben hiç anlamıyorum anlayanları da tebrik ediyorum:)) bana dolunayes diye biri yapmıştı kız dedi ve kız çıktı ☀️