Zekiye45- Kızlar bana da bi bakar mısınız şuanda 6+4 ve geçen hafta ilk defa doktora gittim perşembe günü gitcem bu hafta kalp atışı duyulur mu ve bebek varmı içinde🥹🥹
A-eren Zekiye45- bende Şuan 6+6 yım geçen hafta gittim hastaneye kalp atışı var dedi sizin de inş duyulur
Zekiye45- Falancahanim sol alttaki kese diğerini bizde benzettik ama doktor bi kese var dedi yoksa ikiz sandık😃😂
Caglali Falancahanim Benim ki nasil bana da bakar mısınız, bebek görünüyor mu? Ulturoson kağıdındaki 5+2 haftalikti Şuan 6+0
znkara Falancahanim kesenin içi doluydu ama yolk kesesi dedi doktor kalp atışı için haftaya tekrar çağırdı
Falancahanim znkara 6+6yım bugün haftaya cuma gideceğim 8+1 oluyor aslında daha erken gitsem görülür ama beklemek istiyorum
Elfens06 dolunayes Daha önce hiç yasamadigim için merak ettiğim için sordum ultrason kağıdında 5w1d yazıyordu haftası
dolunayes Elfens06 normal canim benimkide nokta kadardi o kadar çabuk buyuyo ki :) 6+4 de kalp atisi duydum kesem buyuktu