Falancahanim Caglali Çok erken öğrenmiştim gebeliği. 6. Haftada kese 4 hafta görünüyordu 8. Haftamda gittiğimde ise 5 haftalıktı yani gelişmiyordu. Doktor sağlıksız dedi. Bel ağrım karın ağrım vardı yine ama betam sağlıksız ilerlemiş
Falancahanim Caglali Teşekkür ediyorum o zaman süreç zordu ama Allah’a şükür 2 buçuk ay sonra nasip oldu tekrardan sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza 🫶🏻🫧
Falancahanim meryem-3568 Merhaba:) yukarıda da yazdım ben cinsiyet tahmini yapmıyorum, anlamıyorum hiç:)