R_Cankesen12 Serpilust ya bn daha bugün beş haftalık oldum pazartesi kan verdim beta 11006.77 bnmki çok yüksek değil mi
minikmucizeemaak R_Cankesen12 Normal canım, kalp duyulmadan benimde 15 bin küsürlerdeydi yani o haftalarda sağlıkla gelsinler
yasmin51 R_Cankesen12 canım benim de 5. Hafta kan verdim 26610 çıktı doktora haftaya gidecem bana da Yüksek geldi benim ki
R_Cankesen12 minikmucizeemaak ama 15 Ağustos da veridgim kan haftası aynı 686 di ve sinra düşük yapmıştım şuan tekrar gebelik de kan verince biraz yüksek cikti
bdenerigokce Falancahanim yaaa maşallah, aklıma kendim geldim 🙊 bende 5 Haftalıkken öğrenmiştim ve ultrasonda görememiştik boş gebelik gibi demişti çok korkmuştum alttan bakınca gördü doktor 🥰
Falancahanim bdenerigokce Benimki için tam gün söylemedi yani benim son adete göre 6+1 ama 😅bebek oluşumu var bak dedi kalbe hiç bakmadı erken daha dedi kaldırdı
R_Cankesen12 Serpilust değerler onu gösteriyor ama Çarşamba bir kese vardı bakalım doktorum bekliyelim dedi
minikmucizeemaak R_Cankesen12 Beta değeri değişebilir canım erken döllenme olmuştur belkide doktora gözüktün mü
Falancahanim Serpilust Çok teşekkür ederim bende sabah akşam bununla kalkıp yatıyorum dolu olduğunu düşünüp kalp atışını düşünüyorum 🥰