naz_ozz preeklampsi geçirdim geçen hafta Çarşamba hastaneden çıktım saat başı bak dediler saat başı ölçüyordum 2 gün önce perinatolojiye kontrole gittim günde 6 kez ölçsen yeter dedi şimdi öyle yapıyorum
Ve ilaca başladık ilaç olduğu halde 13ten aşağı çok düşmüyor
14ü geçerseniz sakın sakın aksatmayın ben 14 - 15le hastaneye gittim çok kötü şeyler yaşadım
Ve tuz tüketmemeye çalışın yediklerinize dikkat edin stres yapmayın