naz_ozz canım korkutmak istemem ama dikkat et benim de ilk gebeliğimde böyle oldu hastane stresi falan sandık ama değilmiş preeklemsi oldum ciğerlerim iflas noktasına gelmiş 29+5 de doğum yaptım bebeğim 2.5 ay küvezde bekledi şimdi yeniden hamileyim 36+1 oldum şükür bunda hiçbir şeyim yok tansiyon yüksekliği gelişim geriliği erken doğum herşey yapabiliyor çok çok tehlikeli