naz_ozz Kızlar tamsiyonum çarşamba 15/8 di doktorum 2 haftalık kontrol başlattı sabah akşam dün sabah 13/7 akşam14/8 bugün aynı şekil sabah 13/7 birazdan akşam için gideceğim bu arada 24+3 haftalığız aynı durumu yaşayanlar var mı tansiyon sorunu olan?
Pamugunanesi naz_ozz 34+4 tansiyon yok ama ilaç kulanıyorum önce tansiyon ilacı sonra da farklı ilaç yazdı erken doğum riskim var hep yatıyorum inşallah sen yaşamazsın çok zor geçiyor dikkat et doktor ne diyorsa yap canım geçmiş olsun
anneoluyoruuumm16 naz_ozz benimkide sürekli düşük çıkıyor. 8/5 9/6 7/5 doktorlar yukseltmek için serum takıyorlar ama takip et denmedi
hunilimom naz_ozz benim ilk gebelikte yüksekti 16/10. ile öğrendim sonra takip yaptım evde kendim ilaca başladık bebeğe bı zarari yoktu sağlık.ocagina gidiyorsunuz sanırım yedikleriniz yürümeniz en az 20 dk dinlenmeniz gerek bunlara rağmen hala yüksek ise evde cihaz ile siz ölçüm yapın tuzu kesinlike bırakın bol su için
naz_ozz Pamugunanesi çok sağolun ilk zamanlar bir şey yoktu hep ölçerdim normal bu hafta başladı böyle bir sorun inşallah geçer evet ya evet dinliyorum bakalım inşallah bir şey olmaz🤲🏻
naz_ozz Taskin123 baş ağrınız oluyor mu acaba? İlaç işe yarıyor mu benimde böyle devam ederse ilaca başlatacağını söyledi? 4 gündür böyle oldu 😓
naz_ozz anneoluyoruuumm16 yüksek çıkması iyi değil ondan takip istedi gebelikte olabiliyormuş çıkması yükselmesi inşallah düzelir 🥹🤲🏻
naz_ozz Meryym bende sağlık ocağına ölçmeye gidiyorum heyecanlanıyorum her defasında evde aletim yok alıcam bende belki evde düşük çıkar
naz_ozz Meryym işte panik atağım var ondan böyleyim napsam olmuyor elimde değil 🤦🏻♀️ sizin kaç çıkıyor peki
naz_ozz hunilimom sağlık ocağı hemen evin dibinde her gittiğimde 15 dakika dinleniyorum sonra bakılıyor 3 gündür tuzu bıraktım bende
naz_ozz Kızlar şimdi ölçümden geldim 12/6 çıktı düştü yediklerime 3 gündür dikkat ediyorum onun faydası var bence 🤲🏻