Nurella06 benimde aynı gitmedigim bölümde doktorda kalmadı hepsine gittim hiç bir problem yok kan idrar ayrıntılı herşey yapıldı bugün gene gittik artık bu doktor kabullen böyle geçecek dedi psikolojik olarak bende çok kötüyüm ama galiba alışmak zorundayım ilk olduğunda pacalarimdan ancak kadar faylaydi şuan leke şeklinde bugünkü doktor progestana fitil olarak 35. Haftaya kadar devam et dedi öyle yapicam başka bı çare yok daha 18. Haftadayiz