Bende 11 haftalık bir andan işyerinde kan boşalması oldu. Hemen doktara gittim. Bebek iyiydi. 2 gün hastanede kaldım . Fitil , iğne ve serum takıldı. Progestan yazıldı. Suan 12 haftanın içindeyim. Kan durdu fakat kahverengi leke geliyor ara ara. Doktora kontrolde söyledim. Progestan kullanmaya devam edelim dedi. Bebek hareketli ve kalp atışları normal. Sağlıklı bebeğimiz Allahıma şükürler olsun. Evden çalışıyorum ve dinleniyorum.