18+2 deyim kanamam oluyor fakat idrarla beraber sadece peçeteye geliyor lekelenme şeklinde 3 kez acile gittim bebek sağlıklı herhangi bir problem yok deniliyor progestan kullanmamı istedi doktorum ilk sefer aldım vajinadan korkuyorum ama kızlar yaşayan var mı :(