Canan_bgrck merhaba bizde 26+1 iz 22 den beri erken doğum riskimiz var maalesef :( nasıl geçiyor günleriniz? Benim aslında Progestan bile bugün sondu ama 3-4 gündür adet sancısı gibi sancılarım oldu batmalarım başladı dün dr gittim maalesef durumlar kötü daha fazla yatmam gerekiyor, Progestan a tekrar ve nidicard diye yeni bir ilaca başladık