Biz de her şeyini aldık çok şükür r. Biraz babası sabırsız ilk bebek diye sanırım. Sadece hediyelik ve emzik askısı kaldı. Benim 2 gündür sağ göğüs kafesinin altında ağrı oluyor, akşamları dahabda şiddetleniyor, ve karnım taş gibi oluyor. Benim gibi bu durumu yaşayan doktoruna danışan var mı aranızda acaba 😕 özellikle ağrı beni çok rahatsız ediyor.