28+2’yim ben de, oğlum olacak Allah izin verirse 🧿❤️ Dün kontrolümüz vardı her şey yolunda maşallah, bebiş biraz kilolu sadece
Prilamı ben bırakmaya çalışıyorum ara ara içmeyi bilerek unutup😅Dün gece içmedim şimdi hafif bulantı var gibi ama geçer umarım hemencecik bir şeyler atıştırınca.
Yürüyüşe çıkınca karnımda sertlik benim de oluyor, doktor normal dedi bilmiyorum artık. Bebeğimi yukarlarda hissettiğim için çok kafama takmamaya çalışıyorum. Bir dahaki randevum 26’sında. Aman aman bir sıkıntı yaşamazsam daha çok dinlenerek o güne kadar gitmeyi düşünmüyorum. Yatınca normal, dinlenince normal ama ayakta fazla kalınca karnımda sertlik ve ağrı oluyor, yeni bir şey değil ama 2 aydır falan böyle. Protestan vs hiçbir şey kullanmıyorum. Sadece kan ilacı, prilam, ara ara da elenatal 2.
Kan ilacıyla elenatal birlikte alırsam folata çok yüklenmiş olurum diye korkuyorum o yüzden her gün elenatal alamıyorum. Kan değerlerim de hafif kansızlık dışında güzel çok şükür. Bebiş de 28+0’da 1576 gram 42 cm olmuş🧿