27+5 olduk gece uyuyamamak dışında herşey yolunda şükür🥰
Yaza geleceği için kışlık işine girmeden
çok fazla bişey almadım zıbın,5 li ayrı ayrı hastane çıkışı,5 tane tulum aldım şimdilik hepsini Trendyol dan hallettim e bebek mağazasına gittim çok kalabalıktı geri çıktım internette sayfasında daha uyguna bulup ordan aldım işte Puset hediyelik falan kaldı bakalım 🤲🏻❤️